Wednesday 28 March 2012

Holidayyyyyy :D


Magaddddd masuk harini dah 5 hari aku dah start cuti :D Last payyperr haritu Sabtu so Sabtu tu terus balik rumah sebab agak sebulan ahh tak balik rumah actually , k tough jugak Ada ni hehehe :3 Hmm okay no plan at all for the holiday , just follow my family wherever they wanna go :D Okayyy masuk bulan 6 ni , aku dah start second year in Diploma Science Computer Multimedia (: Wooohooo i'm senior mannnn (Y) Jangan risau juniors , aku baek hahaha *evil laugh* Hmm so aku tak duduk bilik yang sama lagi ya allah bestnyaaaa weh ! :D And next sem aku duduk ebilik dengan Kiera *dancing* :D And aku hope sangat sangat sangat sangat sangat kitorg takkan gaduh . Actually tak pernah pun gaduh , gaduh manja manja tu ada lahh tapi yelahhh aku just doa je hope kitorg tak gaduh and baek mcm sekarang :D Hahhh penat lah pulak tules pepanjang ni , hahaha nak jadi mcm Tikah ahh update blog selalu ecehhhh mana boleh lawan Tikah tuuu , blogger famous tauuuu ! :D Okayyy nnti update laen okay , byeeee

Like lah kalau suke :)

0 comments:

Post a Comment