Thursday 17 May 2012

Endless Love ♡


Such a very long day today i spent with my sisters of blood :')
Let pictures speak for you :>



Takde motif pun gamba JB (Shida) dgn Bella kat atas sekali --'


From left : Mcna , Fawah , Ada , Zatil , Echah , Myra , Fanim , AJ (:


Again gambar dengan diorang :>


Umie & Hilda :D


Echah & Hilda :D


Bella & Hilda :D


Mie & Chah :*


Chah & Jayy :D


Mie & Jayy :D


Dengan madu FT kitaaaa Jayy :*


Bella & Fanim (:


Fanim take care dekat Terengganu :)


Myra & Zatil :>


Mcna , Myra & Zatil (:


Zatil , Mie & Chah (:


Gambar diorang lagi :p


Mie & Myra (:


Dancer hebat dua dua ni ! Bell & Zatil :3


Bell & Chah yang sebok nak jumpa title (adik angkat) diorg :p


Dua dua vogue yuuuuuuu ! Zatil & Myra :)


Ehhh pandang camera plissss --"


Fawah & me ! Sayang dia besar macam Perut :*


Sayang Zatil dekat BBM , Twitter , FB , semua lah :*


Echah :* Aku takkan menyesal ada kawan macam kau :') Ingat pesan aku kan ?


Umie :* Jangan selalu sedih sangat , aku ada :')


Myra :* Dulu kita macam kembar , tapi semua berubah kan ? Love you Myra :')


Mcna :* Mai dari Penang tuuuuuuuu , terharu Mcna :')


Fawah memang cantik kalau dia tak puji diri sendiri dekat status BBM aku and tweetjack aku --"


Hope gonna meet you soon Pretty :*


Omeyyyyyy dua dua :}


Hilda takmo sedih k , nanti kita jumpa lagi (: Love you Hills :*


Dua dua aku sayang banyak macam bintang :*


Hmm dua dua aku taktau apa cerita --"


You are the best part of every love songs ;
Syuhada Hashim  , Topaz :}

Like lah kalau suke :)

0 comments:

Post a Comment